REGULAMIN
§ 1 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zawierająca z Sprzedawcą umowę na odległość. W przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych, przyjmuje się, że działają one przez upoważnionego przedstawiciela.
- Konsument – osoba fizyczna, która zawiera ze Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin – niniejszy dokument określający zasady i warunki korzystania ze Sklepu, dostępny pod adresem https://adversum.pl/regulamin.
- Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://adversum.pl. Sprzedawca – KANCELARIA PRAWNICZO-BROKERSKA „ADVERSUM” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIP: 5272404731, KRS: 0000159862, REGON: 015337127, z siedzibą przy ul. Świeradowskiej 42, 02-662 Warszawa, Polska. Ogólne Warunki Sprzedaży – szczegółowe zasady dotyczące sprzedaży towarów i usług, mające zastosowanie do Kupujących niebędących Konsumentami.
§ 2
Postanowienia wstępne
1.Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną produktów za pośrednictwem Sklepu oraz świadczy usługi drogą elektroniczną.
2.Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, prawa i obowiązki Kupujących oraz Sprzedawcy.
3.Do korzystania ze Sklepu wystarczające są:
-Dostęp do Internetu,
– Standardowy system operacyjny,
-Standardowa przeglądarka internetowa,
-Aktywny adres e-mail. Kupujący nie może dokonywać zakupów anonimowo ani posługiwać się pseudonimem. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym za pośrednictwem Sklepu. Wszystkie ceny w Sklepie podane są w wartościach brutto.
§ 3
Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Sprzedawca umożliwia składanie zamówień w Sklepie drogą elektroniczną.
2. Kupujący może założyć konto w Sklepie, co pozwala na przechowywanie danych oraz historii zamówień.
3. Konto można założyć podczas składania zamówienia lub poprzez formularz rejestracyjny dostępny w Sklepie.
4. Usunięcie konta jest możliwe na żądanie Kupującego.
5. Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo przesyłanych danych, stosując odpowiednie środki techniczne i organizacyjne.
6. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu można zgłaszać na adres e-mail: info@adversum.pl. Sprzedawca odpowiada na zgłoszenia w ciągu 7 dni.
§ 4
Składanie zamówień
1. Zamówienia mogą być składane przez zarejestrowanych i niezarejestrowanych Kupujących.
2. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia i akceptację Regulaminu. Zamówienie staje się wiążące po kliknięciu przycisku finalizującego zakup.
3. Kupujący otrzymuje potwierdzenie zamówienia drogą e-mailową. W przypadku wyboru płatności online, Kupujący zostaje przekierowany do bramki płatniczej. Kupujący zobowiązany jest do podania prawdziwych danych.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w przypadku podejrzeń o nieprawdziwość danych.
§ 5
Dostawa i płatność
1.Dostępne sposoby dostawy oraz płatności opisane są na stronie Sklepu. Koszt dostawy pokrywa Kupujący, chyba że Sprzedawca wskaże inaczej.
2.Płatności obsługiwane są przez zewnętrznego operatora, np. przelewy24.pl. Na żądanie Kupującego, faktura zostanie przesłana drogą elektroniczną.
3.Dostawa realizowana jest w terminie podanym przy każdym produkcie. W przypadku braku informacji, standardowy termin wynosi do 7 dni roboczych.
§ 6
Realizacja zamówienia
1. Realizacja zamówienia obejmuje skompletowanie produktów, zapakowanie ich i nadanie przesyłki. Termin realizacji określany jest przy każdym produkcie i wynosi maksymalnie 7 dni, chyba że wskazano inaczej.
2. W przypadku zamówienia produktów o różnym czasie realizacji, całość zamówienia realizowana jest zgodnie z najdłuższym terminem. Informacja o dostępności produktów podana jest na stronie Sklepu przy każdym produkcie.
3. W przypadku braku dostępności, Kupujący zostanie o tym poinformowany przed złożeniem zamówienia.
§ 7
Odstąpienie od umowy przez Konsumenta
1. Konsument może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od objęcia w posiadanie towaru, bez podania przyczyny. W celu odstąpienia od umowy Konsument powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie (np. drogą e-mailową: info@adversum.pl). 2.Konsument ponosi koszty zwrotu towaru, chyba że Sprzedawca zdecyduje inaczej. Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego wysyłki.
§ 8
Odpowiedzialność za wady i reklamacje
1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć produkty wolne od wad. W przypadku stwierdzenia wady, Kupujący może żądać wymiany, naprawy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
2.Reklamacje można zgłaszać na adres: info@adversum.pl. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Kupującego o wyniku postępowania. Procedura reklamacyjna obejmuje:
-Zgłoszenie reklamacji poprzez e-mail lub formularz kontaktowy.
-Podanie numeru zamówienia i opisu wady.
-zaznacz na czerwono co zmieniłeś w porównaniu do tego co ja napisałem